Tuesday 28 June 2011

welcome too teluk jawaaaa!

assalamualaikumm =)  gua nak cerita satu story best la doee beramai2 terjum pantai teluk jawa yang indahh weeeeee <3  plan nye nak BBQ jeww ttybe dengan gua2 mandi ann dengan tak bawak seluar err pakai spender jew kowt mandii alaa ape nak segan kann laki same laki maa konon2 macam kat luar negare la tu kann =D   time BBQ la gua tak ley blaa madah udang gua jatuhh err macam haram kowt last2 dapat makan dua ekor jew kowt APTB kann hahhahah! choyy lagi la masak punye masak dye yang tak makan ann hoho kesian kan dyee padan mukeeeee =p  tapi korang memang syokk la doeee time ngah makan buley pulak hujan ann basah lencunn sehhh yang si ayinn poem buley nak maen hujan an ape laa demam nanti aqu jugak yang susah kann tapi motor aku la keje menjadi mangsa pacak tiga orang pehh sedehh kowttt tak pew la sekali sekala kann tak kann tak buley mijann kann,,, u all the best la dol <3

No comments:

Post a Comment