Sunday, 26 June 2011

story about today

assalamualaikum =)    hari nie kan aqu nak story la ae buhsan2 nie better aqu story kann fuhhh ,, bangon2 tydo jew an lincaa2 online ttybe jew mama aqu dtang an cakap nak pi desaru! err guaa tak nakk ikowtt wa da janji nak amek bidadari akuu err buat ape sehh g desaru cam tak dew function jew ann..  pas online semua jew gua pon mandi2 ttybe jew choyy poem coll ajak lepak an gua ape lagi teros pakai baju semua teros siap g jumpe choyy laa jumpe pulak si joker an taksangke dye ade kat sni pulakk aishhh aqu pon lepak at kedai minom ketapang tuu korang tau takk? haha mesti tak tauu kann bahhahah .. lepas joker balik jewww jumpe si anuar plakk lepak lagii at habib duittt keluar cam air la bebb ! yang aqu suke tu tibe2 lepak awek aqu mcj suroh amek dyee lincaa2 aqu antar choyy balik teros amek si dyee ,, berpelukan la di atas motor sekjap hahahahha kiteorang g tasikk ramai gile orang da la ramai orang semut pon banyakk cam haram laa err! teros balik gua hantar dye sampai rumah jew aku teros lepak2 ngan choyy,fahmi,afiq,shai n haikal majid syokk jugak lepak2 ngan dyeorang yg choyy ajak g photoshot an teros pegi la doll ape lagi an. da la gua penat la nak taip bbyak niee penat kowt tambah tepu lagi now niee anyway ary nie buley laa an weeeeee <3                                                                                                       

No comments:

Post a Comment